reklama

List na rozlúčku

Labyrint. Jemný, tajomný, plný osobností. Tu sa stretávajú ľudia, ľudia ktorí sú viac ako ľudia. Vysnívaný pohľad do neznáma neexistuje. Je to márna predstava delíria ktorý bol navodený pri vstupe. Tlmené svetlá a blikajúce neóny nám naznačujú že je tu ako taký náznak života. Šípka ukazuje smer cesty a oblak prachu, špiny a potupnosti nás navádza VSTÚPTE . Prvé kroky sú neisté, ale po ničom inom ako vstúpiť netúžite. Viete že to nebude nič príjemné a predsa robíte krok za krokom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Labyrint. Jemný, tajomný, plný osobností. Tu sa stretávajú ľudia, ľudia ktorí sú viac ako ľudia. Vysnívaný pohľad do neznáma neexistuje. Je to márna predstava delíria ktorý bol navodený pri vstupe. Tlmené svetlá a blikajúce neóny nám naznačujú že je tu ako taký náznak života. Šípka ukazuje smer cesty a oblak prachu, špiny a potupnosti nás navádza VSTÚPTE . Prvé kroky sú neisté, ale po ničom inom ako vstúpiť netúžite. Viete že to nebude nič príjemné a predsa robíte krok za krokom. Človek ktorý nevyrastal na predmestských častiach Prahy kde sa to štetkami, bordelom a drogami len tak hemžilo by mal určite hlad po nepoznanom ale ja už mám toho dosť. Som presýtený tých alkoholických opojení a deštruktívnych ľudí. Mám dosť TÝCH osobností, mám dosť apoštolov a vôňu mrdky, ženy ktoré som napustil semenom a smrdia po sexe aký mohli zažiť len pri chytaní bohov. Človek je tvor nestáli, chce odísť , spoznať za svoj život viac ako mu je dané, ale často-krát nevie ako zísť na chodník ktorý ho privedie na miesto ktoré mu je predo strené. Je utorok, čas na zdravé raňajky. Aspoň tak nás o tom presviedčajú reklamy na zdravú výživu. Serem na zdravú výživu. Zdravá výživa je predo mnou v poldecáku. Chuť chvíľkového šťastia mi môže zobrať jedine ranná opica. Tá suka ma už pár krát donútila vysloviť vetu: viac už nepijem. Alebo: chľast už nikdy nechcem vidieť. Je to zaujímavé čo dokáže ľudský rozum povedať v chvíľach slabosti. Ale dnes si to môžem dovoliť. Dnes mám na to právo. Dnes je deň ktorý pre mňa znamená veľa. Dnes som sa rozišiel so ženou ktorá pre mňa znamenala svet. DOVIDENIA...

Matúš Molnár

Matúš Molnár

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

odsúdený žiť na tomto svete Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu